Initiation to innovation and development: curriculum activity in the IUHIBA biomedical engineering program

Main Article Content

Mariana B. Ríos
Natalia P. Perdiz
Romina A. Cajal
Gabriela P. Dabrowski
Jorge A. Garbino Martínez
Guido B. Guzmán
María E. Herrero
Marcelo R. Ielpi
Mónica A. Loresi
Tamara A. Piñero
Nicolás H. Quiroz
Marcelo R. Risk

Abstract

.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

Section

Letter to editor

How to Cite

1.
Ríos MB, Perdiz NP, Cajal RA, Dabrowski GP, Garbino Martínez JA, Guzmán GB, et al. Initiation to innovation and development: curriculum activity in the IUHIBA biomedical engineering program. Rev. Hosp. Ital. B.Aires [Internet]. 2021 Dec. 30 [cited 2025 Oct. 9];41(4):p. 155-156. Available from: https://ojs.hospitalitaliano.org.ar/index.php/revistahi/article/view/118

References

Consejo Federal de Decanos de Ingeniería (CONFEDI). Competencias en ingeniería. Mar del Plata: Universidad FASTA; 2014 [consulta 2021 abril 22]. Disponible en: https://confedi.org.ar/download/documentos_confedi/Cuadernillo-de-Competencias-del-CONFEDI.pdf

Lababidi H. Global trends in engineering education. Saudi J Higher Educ. 2013;9.

Consejo Federal de Decanos de Ingeniería (CONFEDI). Propuesta de estándares de segunda generación para la acreditación de carreras de ingeniería en la República Argentina: libro rojo de CONFEDI. Mar del Plata: Universidad FASTA; 2018 [consulta 2021 abril 22]. Disponible en: https://confedi.org.ar/download/documentos_confedi/LIBROROJO-DE-CONFEDI-Estandares-de-Segunda-Generacion-para-Ingenieria-2018-VFPublicada.pdf

Isis A, Gallino M. Competencias genéricas en carreras de ingeniería. Ciencia y Tecnología. 2013;13:83-94 https://doi.org/10.18682/cyt.v1i13.58 DOI: https://doi.org/10.18682/cyt.v1i13.58